Bläddra
Sökresultat för Sara Ödmark... Rensa filter?

av:Andreas Widholm, Sara Ödmark, Ingela Wadbring, Göran Svensson, Gunnar Nygren, Anna Roosvall, Johan Lindell, Lars Nord, Torbjörn von Krogh, Anna-Maria Jönsson, Anja Hirdman, Karl-Arvid Färm, Raul Ferrer Conill

Kategorier: Kulturvetenskap och medievetenskap Medievetenskap Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap
• Journalistiken blir allt mer tolkande. • Talespersoner och PR-personer har blivit tre gånger vanligare i medier sedan 2007. • Publiken vill ha ännu mer lokala nyheter än vad som publiceras. • Kvinnor syns oftare, men fortfarande dominerar männen i medierna. Medierna är utmanade ekonomiskt och kritiserade ideologiskt…
Köp här

Isbn: 9789198498219

Utgivningsår:20190527

Utgivare: Institutet för Mediestudier

Mediatyp: BC